محصولات شرکت پژواک کامپیوتر

نرم افزار رستوران ، فست فود ، کافی شاپ / زعفران

اگر شما مدیر یک رستوران بزرگ هستید و به‌دنبال نرم‌افزاری برای مدیریت آن می‌گردید که از نظر اتوماسیونی تقریبا تمامی خواسته‌های شما را برآورده سازد و صندوقداران شما با هر سطحی از دانش حسابداری و تسلط کار با کامپیوتر بتوانند کارکردن با آن را یاد گرفته و با آن کار کنند و شما نیز از گزارش‌های متنوع و سودمند آن در جهت مدیریت هرچه بهتر رستوران خود استفاده کنید، و یا فست‌فود کوچکی دارید و دنبال نرم افزاری با سرعت بالا برای ثبت سفارشات و همینطور مدیریت پیک‌ها و اشتراک‌دهی سریع به مشتریان خود به دور از مشکلات وارد کردن اطلاعات و بعدها ویرایش آنها هستید، و یا اینکه کافی‌شاپ دارید و می‌خواهید از نرم‌افزاری استفاده کنید تا سفارشات مشتریان خود را با استفاده از تبلت همانجا و سرمیزشان ثبت و یا ویرایش کنید و همان لحظه فاکتور آن را صادر کنید و یا بتوانید برای جشن‌ها و مهمانی‌هایی که در کافی شاپ خود برگزار می‌کنید امکان رزرواسیون و تعداد مهمان‌ها و ساعت برگزاری آن را مشخص کنید و علاوه بر این حساب کتاب فاکتورهایتان از دستتان خارج نشود.. نرم‌افزار زعفران بهترین و درست‌ترین انتخاب‌ است.

نرم افزار مدیریت و حسابداری انواع فروشگاه / پرنس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس، نرم افزاری کامل و جامع جهت انجام کلیه کارهای مالی، حسابداری، اتوماسیونی و انبارداری فروشگاه‌هاست. نرم افزار حسابداری پرنس دارای بخش‌های مختلفی ازجمله: گروه گزارشات انبارداری، گروه هزینه و درآمد، گروه بانک و چک و صندوق، گروه گزارشات سرمایه ها، گروه پیش فاکتور و سفارشات، گروه معامله کالا، گروه گزارش دفاتر، گروه سیستم حقوق و دستمزد، گروه گزارشات زمانی کالا، گروه گزارشات تحلیل آماری، گروه اسناد حسابداری است.
از ویژگی‌های دیگر پرنس می‌توان از قابلیت “مرکز-شعب” نام برد. این ویژگی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای که دارای شعب مختلف در مناطق و یا شهرهای دیگر هستند کاربرد دارد.نحوه‌ی کار سیستم مرکز و شعبه به اینصورت است که تمامی کالاها در مرکز تعریف و قیمت گزاری می‌شوند و شعب در صورت اتصال به مرکز آخرین اطلاعات را دریافت و بروزرسانی می‌کنند.

نرم افزار مشاور املاک و آژانس مسکن / پلاک

اگر شما مدیر یک آژانس املاک هستید، به یک نرم افزار جهت اتوماسیون املاک نیاز دارید، و برای انجام امور مالی خود نیز یک برنامه حسابداری می خواهید.نرم افزار پلاک با دارا بودن قابلیت هایی نظیر: خرید و فروش ملک، رجاره و رهن و پیش فروش ملک، ثبت تقاضا، محاسبه پلکانی حق کمیسیون آژانس و مشاوران، ثبت قولنامه و قرارداد و مبایعه نامه و امکاناتی از این دست ، یک نرم افزار اتوماسیون کامل و جامع برای آژانس املاک شماست. از طرفی نرم افزار پلاک یک بخش حسابداری کامل با قسمت هایی نظیر: گروه هزینه و درآمد، گروه حقوق و دستمزد، گروه دفاتر روزانه و کل، گروه گزارش سرمایه ها، گروه گزارشات تحلیل آماری، گزارشات اسناد حسابداری، پنل پیامک و امکاناتی از این دست دارد که این نرم افزار را تبدیل به یک نرم افزار حسابداری کامل و جامع جهت انجام کلیه امور مالی و حسابداری آژانس های املاک نموده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار پلاک می توان به قسمت یادآور آن اشاره نمود و شما می توانید از این بخش جهت یادآوری موعد سررسید قراردادها و اجاره نامه ها بهره مند شوید.

نرم افزار مدیریت اتوگالری و نمایشگاه ماشین / پدال

این نرم‌ افزار به‌طور کلی دارای امکانات نظیر ثبت اطلاعات کامل خودرو، صدور و چاپ فاکتور حق کمیسیون برای طرفین معامله، ثبت و چاپ قولنامه‌های خودرو، فروش اقساطی خودرو، ثبت سود و زیان و هزینه ها و درآمدهای اتوگالری، ایجاد فایل مالیات بر ارزش‌افزوده، محاسبه خودکار مالیات بر ارزش‌افزوده، ایجاد و بستن سال مالی است.
مهم ترین خصوصیات و مزیت های نرم افزار پدال : 1- ثبت تقاضاهای جدید و تطبیق آنها با مواردی که در آینده به شما سپرده شده است 2-سیستم پیشرفته پرداخت حقوق و دستمزد ویژه ی کارمندان نمایشگاه اتومبیل 3- سیستم ارسال پیامک به منظور ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان

نرم افزار تالار عروسی و سالن پذیرایی / پردیس

پردیس میتواند قرارداد انواع مراسم را با بندهای دلخواه شما طراحی کند. مدیریت ارتباط با مشتری دارد که به شما در پیگیری های بعدی مشتریان کمک می کند.
اگر دوست دارید حسابداری سفارشات بیرونبر خود را ثبت و نگهداری کنید، این کار را از پردیس بخواهید تا برایتان انجام دهد. اگر بعضی از مشتریان شما مطمئن نیستند کدام منو و چطور مراسمی می‌خواهند! با تعیین الگوهای متنوع در پردیس، آنها را راهنمایی کنید.
با قابلیت های گسترده و گوناگون نرم افزار پردیس می توانید تمام نیازهای تالار پذیرایی شما حتی می‌توانید حقوق کارمندان روز مزد خود را با پردیس محاسبه و به ایشان پرداخت نمایید.

نرم افزار حسابداری و مدیریت طلافروشی / اونس

نرم افزار اونس به‌طور کلی دارای امکاناتی نظیر ثبت قیمت روزانه خرید، فروش طلا، امکان تسویه حساب طلایی، تعریف آزمایشگاه ری گیری، امکان اتصال به ترازو اشاره کرد.
مهم ترین خصوصیات و مزیت های نرم افزار اونس : امکان تعریف کالا(کالای ساخته، سکه،سنگ، کالا، خدمات و جواهرات) – تنظیم اجرت(تعداد، وزن،درصد) – امکان تعیین عیار – امکان تنظیم قیمت های ویژه طلا فروشی – تنظیم وزن اولیه(طلا،سکه،سنگ،جواهر) – تنظیم روش محاسبه قیمت(وزن،تعداد) – تنظیم درصد سهم فروشنده – تنظیم قیمت خرید و فروش سکه – گزارشات انبارداری – گروه هزینه و درآمد – گزارشات سرمایه ها – باز کردن چند فاکتور همزمان – گزارشات دفاتر – ثبت و مدیریت دسته چک – گزارش دفتر تفصیلی اشخاص – گروه معامله کالا.