محصولات شرکت پایا سافت ( تحت وب )

نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پایدار

نرم افزار حسابداری مالی تحت وب پايدار با ويژگي‌های منحصر به فرد و فرايند محور بودن، امكان دستيابی سريع و به موقع از هر جا و با هر ابزاری را در بستری امن در اختيار شما قرار می‌دهد.
فرآيندهای داخلی نرم افزار حسابداری مالی مانند ثبت و تأييديه اسناد حسابداری، گردش درخواست وجه نقد در خزانه‌داری، درخواست كالا توسط واحدها و خريد كالا، تأييديه‌ مالی پيش فاكتور و تبديل آن به فاكتور، درخواست مرخصي و غیره را در يك كارتابل ببينيد و مديريت كنيد.
نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پايدار شامل زيرسيستم‌های مالی، كنترل بودجه، خزانه‌داری ريالی و ارزی، انبار و حسابداری انبار،‌ خريد و تداركات، فروش و بازرگاني و باشگاه مشتريان، ‌اموال و دارایی‌های ثابت، توليد و بهاي تمام شده، حقوق و دستمزد و غیره بوده كه در ارتباط مستقيم با اتوماسيون اداری پندار می‌باشد. به اين قابليت‌ها نرم افزار فرم ساز و سيستم گردش كار پويا (Work flow) را نيز اضافه نماييد.

نرم افزار فروشگاهی تحت وب پیوند

سيستم جامع فروشگاهی تحت وب پيوند، بخشی از راه حل جامع مالی مبتنی بر وب پایدار بوده كه با زيرسيستم‌های حسابداری مالی، خريد و تداركات، ‌خزانه‌داری، اموال و دارايی‌هاي ثابت، حقوق و دستمزد و غیره به صورت يكپارچه و در قالب يك سيستم جامع تحت وب قابل ارائه می‌باشد.
راهكار جامع فروشگاهي تحت وب پيوند، يك محيط بسيار ساده و جذاب را براي كاربران فراهم نموده تا كاربران با سرعت بالا، فاكتورها را به صورت آنلاين و تحت وب صادر کرده و مشتريان بدون هيچ معطلی، صرفاً به فكر نحوه‌ تسويه‌ فاكتور باشند: نقدی، كارت بانكی، اعتباری يا كارت هواداری.
با راه حل جامع فروشگاهی پيوند، می‌توانيد مشتری خود را در تمامي شعب شناسایی نموده و با ارائه‌ شرايط تشويقی و تخفيف‌های ريالی و كالايی، نسبت به ترغيب مشتريان خود براي خريد بيشتر از شعب اقدام نماييد. شناسايی مشتريان می‌تواند از طريق كارت‌های الكترونيكی صورت پذيرد.

نرم افزار یکپارچه تحت وب پوشا

اﯾﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﯾﮑﯽ از ﺟﺎﻣﻊ ﺗﺮﯾﻦ راﻫﮑﺎرﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﺠﻬﯿﺰ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﭘﻮﺷﺎک، ﮐﯿﻒ و ﮐﻔﺶ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ، ﭼـﺮم ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻫﻤﺰﻣﺎن در ﻧﻘﺎط ﻣﺘﻌﺪد ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ و ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ زﻣﺎﻧﯽ، ﮐﺎرﺑﺮی آﺳﺎن، اﻣﻨﯿﺖ ﺑﺎﻻ و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل، ﺣﻔﻆ ﯾﮑﭙﺎرﭼﮕﯽ ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ از ﺗﻌﺪاد اﻧﺒﺎر و ﺷﻌﺐ ﻧﺎﻣﺤﺪود و ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺎﺗﺮﯾﺴﯽ ﮐﺎﻻ (ﺟﻨﺲ، رﻧﮓ و ﺳﺎﯾﺰ) ﮐﻠﯿﻪ ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﯾﻦ ﺻﻨﻌﺖ را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ داد.
ﻧـﺮم اﻓـﺰار حسابداری فروشگاه پوشاک پوشا ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸﯽ از راه ﺣﻞ ﻧﺮم اﻓـﺰار ﺟﺎﻣﻊ اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن ﻣﺎﻟﯽ ﺗﺤﺖ وب ﭘﺎﯾﺪار، ﻋﻼوه ﺑﺮ داﺷﺘﻦ ﮐﻠﯿﻪ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی زﯾﺮﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﻣﺎلی، ﺧﺮﻳﺪ و ﺗﺪارﻛﺎت، ﻓﺮوش و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ، خزانه داری، اﻣﻮال و دارایی ﻫﺎی ﺛﺎﺑﺖ، ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﻨﺪارزی، اﺳﻨﺎد ﺗﺴﻌﯿﺮ، ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺑـﻬﺎی ﺗﻤﺎم ﺷـﺪه و ﻏﯿـﺮه ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻳـﻜﭙﺎرﭼﻪ و در ﻗـﺎﻟﺐ ﻳﻚ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺟـﺎﻣﻊ ﺗﺤﺖ وب، دارای وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎ،ﺗﻮﻟﯿﺪی ﻫﺎ و ﺻﻨﺎﯾﻊ ﭘﺨﺶ ﭘﻮﺷﺎک ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

نرم افزار مدیریت پخش پینار

ﻧﺮم اﻓﺰار ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺨﺶ ﭘﯿﻨﺎر از ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺳﻔﺎرش ﮔﯿﺮی ﺗﺎ ﺗﻮزﯾﻊ و ﺗﺴﻮﯾﻪ را در ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮوش و ﭘﺨﺶ ﮔﺮم و ﺳﺮد ﻗﻄﻌﯽ و ﻏﯿﺮ ﻗﻄﻌﯽ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار داده و ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎی ﺗﺨﻔﯿﻔﯽ و ﺟﻮاﯾﺰ وﯾﺰﯾﺖ، ﻓﺮوش ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه و درب ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ، ﺗﻮزﯾﻊ و وﺻﻮل، ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ، آﮔﺎﻫﯽ ﺻﺤﯿﺢ از ﺣﺴﺎب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺎزارﯾﺎﺑﺎن و وﯾﺰﯾﺘﻮرﻫﺎ، ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﭘﻮرﺳﺎﻧﺖ، ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻣﻮﺟﻮدی و ﺧﺮوﺟﯽ اﻧﺒﺎرﻫﺎی ﭘﺨﺶ ﺑﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی روی ﮐﺎﻻﻫﺎی ﭘﺮﻓﺮوش، ﮐﻢ ﻓﺮوش، ﺗﺎرﯾﺦ ﮔﺬﺷﺘﻪ و …، ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن و … اﻣﮑﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ، ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ و اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾﺮ از ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺳﺎزﻣﺎن را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ آورد.
ﺗﺤﺖ وب ﺑﻮدن ﻧﺮم اﻓﺰار ﭘﯿﻨﺎر ﺷﻤﺎ را از ﺑﻌﺪ زﻣﺎن و ﻣﮑﺎن ﺟﺪا ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. در ﻫﺮ زﻣﺎﻧﯽ و ﺑﺎ ﻫﺮ ios ، ﺗﺒﻠﺖ، ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ و (… ﺗﺤﺖ ﻫﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻠﯽ (وﯾﻨﺪوز، ﻟﯿﻨﻮﮐﺲ، ﻣﮏ، اﻧﺪروﯾﺪ، PC اﺑﺰاری ) و … ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﺗﻮاﻧﺴﺖ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ دﺳﺘﺮﺳﯽ داﺷﺘﻪ و ﮐﺎرﻫﺎی ﺧﻮد را در ﺑﺴﺘﺮی اﻣﻦ و در ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺮﯾﻦ زﻣﺎن ﻣﻤﮑﻦ، ﺑﻪ اﻧﺠﺎم رﺳﺎﻧﺪه و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎی ﻻزم را اﻋﻤﺎل ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

نرم افزار مدیریت رستوران پذیرا

ﻧﺮم اﻓﺰار ﭘﺬﯾﺮا ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸﯽ از راه ﺣﻞ ﺟﺎﻣﻊ اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن ﻣﺎﻟﯽ ﺗﺤﺖ وب ﭘﺎﯾﺪار، ﻋﻼوه ﺑﺮ داﺷﺘﻦ ﮐﻠﯿﻪ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی زﯾﺮﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﺎﻟﯽ، ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺪارﮐﺎت، ﻓﺮوش و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ، ﺧﺰاﻧﻪ داری، اﻣﻮال و داراﯾﯽ ﻫﺎی ﺛﺎﺑﺖ، ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﻨﺪارزی، اﺳﻨﺎد ﺗﺴﻌﯿﺮ و ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺑﻬﺎی ﺗﻤﺎم ﺷﺪه و … ﮐﻠﯿﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎت رﺳﺘﻮران ﻫﺎ، ﮐﺘﺮﯾﻨﮓ،ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎی زﻧﺠﯿﺮه ای و مدیریت مالی و حسابداری رستوران ها را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ
سیستم جامع حسابداری تحت وب پایدار با ویژگی‌های منحصر به فرد، امکان دستیابی سریع و به موقع از همه جا و با هر فردی را در اختیار شما قرار می‏‌دهد تا بتوانید از توانمندی‌های ویژه سیستم استفاده نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را در بستری امن و مستقل از زمان و مکان و از هر جای دنیا در اختیار داشته باشید.

سازمان الکترونیک پندار

نرم افزارهای نسل جدید شرکت پایا افزار بدون نیاز به نصب و بدون محدودیت سیستم عامل و بر روی هرگونه سخت افزاری (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و غیره) در فضای وب قابل اجرا می‌باشند.نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار یکی از به‌روزترین راهکارهای ارائه شده در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های مکاتبات اداری به شمار می‌آید.این نرم افزار با رویکرد کاربری ساده و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان و مکان و با استفاده از تکنیک‌های روز دنیا طراحی و پیاده‌سازی شده است.
با وجود زیر سیستم‌های فرم ساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow)، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار علاوه بر فرآیندهای از پیش تعریف شده قابلیت انعطاف‌پذیری و بومی سازی شدن و مکانیزه کردن فرم‌ها و گردش کار فرآیندهای کسب و کاردر سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را دارا می‌باشد که این امر باعث حذف فرآیندهای تکراری و بدون ارزش شده و مدیران می‌توانند با فراغت خاطر نسبت به اتخاذ تصمیمات کلان و کنترل و پیگیری فرآیندهای سازمان اقدام نمایند.

نرم افزار ارتباط با مشتریان پل

این محصول یکی از محصولات پیشرفته و کاربردی شرکت پایا افزار می‌باشد که براساس معماری نوین و انعطاف‌پذیر گردش کار طراحی و تولید شده است و به منظور راحتی کار مشتریان، این شرکت سعی نموده است تا در تولید این محصول هر سه نوع مدل مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت ساده و روان با رویکردهای نوین دسترسی (Accessibility) و راحتی استفاده (Usability) به مرحله اجرا درآورد.
CRM پل تصویری کاملا روشن با جزئیات کامل از مشتریان و تمامی فرآیند فروش در اختیار قرار داده و به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با هرمشتری ارتباطی پویا همه جانبه و مستقل برقرار نمایید تا فرصت‌های بیشتری برای فروش ایجاد شده و رضایت‌مندی مشتری نیز بیشتر تامین گردد . با استفاده از CRM پل روندهای افزایش و کاهش انتظارات مشتریان نسبت به کالا و خدمات ارائه شده توسط سازمان، مورد شناسایی قرار گرفته که در بخش‌های دیگر سازمان مانند برنامه‌ریزی تولید به کار می‌رود.